Σούπερ μάρκετ: Δειτε με τι γέμισαν το καλάθι τους οι Έλληνες το τελευταίο 10μηνο

Εκπλήξεις έκρυβαν τα αποτελέσματα έρευνας σχετικά με τις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών Circana (πρώην IRI) στο δεκάμηνο Ιανουαρίου Οκτωβρίου 2023 η μεγαλύτερη αύξηση του όγκου πωλήσεων καταγράφηκε στα μη αλκοολούχα ποτά στο +4,4%, στα σνακ επίσης στο +4,4% και στα αλκοολούχα ποτά στο +4,3%.

Πρόκειται για ποσοστό υπερδιπλάσιο σε σχέση φερ’ ειπείν με τα γαλακτοκομικά (+2,2%), που λόγω των προσφορών και των μειώσεων τιμών «είδαν» τον όγκο των πωλήσεων να αυξάνεται μετά από πολύ καιρό.

 

Άλλωστε το snacking, που αποθεώθηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας, φαίνεται ότι παραμένει ως τρόπος ζωής, με το 49% των καταναλωτών να τσιμπολογούν τρεις φορές την ημέρα, ή περισσότερες, ενώ εξακολουθεί να αυξάνεται, ειδικά μεταξύ των νεότερων καταναλωτών που τροφοδοτούν αυτή τη δυναμική τάση , σύμφωνα με σχετική έρευνα της Circana.

Στις υπόλοιπες βασικές κατηγορίες προϊόντων αύξηση του όγκου πωλήσεων σημειώθηκε στα είδη ατομικής φροντίδας και ομορφιάς (+1,1%), στα είδη ατομικής υγιεινής (+1,6%), και στα άλλα είδη νοικοκυριού (+0,1%). Στον αντίποδα, μείωση του όγκου πωλήσεων καταγράφηκε στα συσκευασμένα τρόφιμα (-0,1%), στα κατεψυγμένα τρόφιμα (-0,9%), στα υλικά μαγειρικής (-2,5%) και στα απορρυπαντικά και καθαριστικά (-0,5%).


Ακολουθήστε το krokeai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις εξελίξεις.